Heup Corrie

Plaats reactie
Wim Verso
Berichten: 49
Lid geworden op: 31-10-2017 19:48

Heup Corrie

Bericht door Wim Verso » 20-01-2018 18:17

Na een jaar en één maand is Corrie afgelopen woensdag eindelijk geopereerd en heeft een gehele nieuwe heup gekregen.
Geopereerd met een ruggenprik, de eerste ging mis, naald te kort, maar de tweede ging goed, daarbij heeft ze ook nog een roesje gekregen en heeft ze van de twee en een kwart uur durende operatie niets gemerkt.
De Orthopeed zei dat de heup heel erg was versleten, en dat was in Augustus op de foto en de MRISCan niet te zien, ze heeft de laatste tijd dan ook heel veel pijn gehad.

Na twee nachten ziekenhuis, heb ik haar gisterenmorgen weer opgehaald, maar ze kan nog helemaal niets, ik moet haar overal mee helpen, zoals de kleren aan en uittrekken, de schoenen aan en uit, enz enz,

Vandaag was ze doodziek, ze heeft aangegeven dat ze niet tegen de pijnstiller Morfine kan en dat ging op de zaal prima, maar dat we naar huis gingen en ze een hele tas medicijnen meekreeg, gisteravond een pil en vanmorgen een pil, resulteerde in vandaag wel vier keer overgeven, vanmiddag de afdeling waar ze heeft gelegen in Alkmaar opgebeld, doorgegeven welke medicijnen, en heeft ze toch Morfine meegekregen, onmiddellijk stoppen daarmee.
Dan heeft ze nog een andere pijnstiller, maar die mag ze alleen innemen als het niet anders kan, ze heeft Angina Pectoris en dat kan nadelig voor haar zijn, nou we zien wel, ze ligt de hele middag al op bed en heeft nu geen pijn.
Maandag komt er een Fysiotherapeut bij ons aan huis voorlopig.
Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Re: Heup Corrie

Bericht door Dewida » 20-01-2018 20:07

[quote="Wim Verso"]

Na twee nachten ziekenhuis, heb ik haar gisterenmorgen weer opgehaald, maar ze kan nog helemaal niets, ik moet haar overal mee helpen, zoals de kleren aan en uittrekken, de schoenen aan en uit, enz enz,[/quote]

....en dat doe jij met liefde en geduld !!!!

Ze moet er even doorheen Wim, maar uiteindelijk zal ze van al die misere van nu de vruchten plukken omdat ze toch echt weer beter zal lopen en bewegen.
Laat ze dat voor ogen houden........wens haar sterkte en een goed uiteindelijk resultaat na al die pijn.
Klein zijn kan óók leuk zijn.
klaver
Site Admin
Berichten: 168
Lid geworden op: 31-10-2017 16:35

Bericht door klaver » 20-01-2018 20:20

Ja dat is wat ! Operaties aan de botten doen altijd pijn ! Dat komt o/a/ door het vlies dar om de botten heen zit ( periost ) . Denk dat Corrie met fysiothearpie en geduld straks veel beter uit de strijd komt dan dat ze er in ging !
Sterkte voor jullie allebei !
Wim Verso
Berichten: 49
Lid geworden op: 31-10-2017 19:48

Bericht door Wim Verso » 20-01-2018 23:23

Daar gaan we ook wel vanuit hoor dat het weer goed komt.
Dank jullie wel allebei.
klaver
Site Admin
Berichten: 168
Lid geworden op: 31-10-2017 16:35

Bericht door klaver » 22-01-2018 01:02

He Wim, knapt Corrie al wat op ?!
Plaats reactie