Laatste nieuws

klaver
Site Admin
Berichten: 168
Lid geworden op: 31-10-2017 16:35

Bericht door klaver » 05-04-2018 12:36

Dat heeft helemaal niets met een gedoogbeleid te maken want coke wordt hier allerminst gedoogd. Het zal meer frustratie uit onmacht zijn denk ik.
Lampje
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 01-11-2017 15:37

Bericht door Lampje » 05-04-2018 15:58

Ze zullen in onze havens beter opletten denk ik, en dan wijkt men uit naar waar het makkelijker lukt lijkt me.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Bericht door Dewida » 05-04-2018 16:28

Precies!
Die joker van Antwerpen moet zijn eigen haven beter in de gaten houden ipv de schuld bij iemand anders leggen.
Misschien kannie bij ons in de leer hoe dat moet.... :P
Klein zijn kan óók leuk zijn.
kasongo
Berichten: 129
Lid geworden op: 13-11-2017 13:12

Bericht door kasongo » 05-04-2018 18:26

de lijst is lang.
er valt dus veel te leren.


https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van ... _Nederland
apolonia
Berichten: 184
Lid geworden op: 06-11-2017 06:21

Bericht door apolonia » 05-04-2018 18:47

Zit net naar een TV reportage te kijken over Noord Corea en die Pingpong.
Het Volk heeft geen flauw benul wat er buiten de grens gebeurt, nog binnen .
Ik begin steeds meer van NL weer op te pikken en snap nu waarom Rutten als maar weer gekozen word met zijn fietsje .
De grote roze bril wat het grootste gedeelte betreft, die niet weet wat er in hun land gebeurt (of niet wil weten).

Bij mij 100 jaar geleden op de Kunst Academie ( Rietveld) werd er al veel vuldig die rotzooi gebruikt.
Heten toen LSD toen ook al het " Gedoogs Beleid"
Raad aan voor die gene die er een flinke duit extra wil verdienen !
Als je niet terug te vinden bent op de lijst hier boven.
Zoek een bij baantje in de Rotterdamse Haven die zit al zo vol dat de maffia uit wijkt naar Antwerpen.
Niet meer te stoppen , gewoon te laat .
Probeer ook eens de andere straat buiten je eigen
Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Bericht door Dewida » 06-04-2018 06:39

[quote="kasongo"]..........er valt dus veel te leren. [/quote]

HAHAHAHA......grapjas die je bent.... :P !

Hier leren ze nooit iets van feiten.

Voorbeeldje..:

De ene ontsnapte tbs-er die tijdens vlucht ook nog ff een moord pleegt ( jouw kind b.v. ) is nog niet opnieuw opgepakt of de volgende wordt al met verlof gestuurd door die "wijze" kneuters die zo goed in andermans kop kunnen kijken.

In het geval van zo'n tbs-er kun je zeggen dat de goede ( welke is dat trouwens ?.. 8) ) niet onder de kwade mag lijden maar dat gebeurt op andere vlakken net zo goed ,overal!!
Bovendien is zo'n tbs-klant ook nogeens een bedreiging voor de gehele maatschappij.

En zo kan ik wel een lijstje maken waarbij je je afvraagt: "Waarom blijven ze dat nu doen? "

......omdat ze er niets van leren....... :roll:
Klein zijn kan óók leuk zijn.
apolonia
Berichten: 184
Lid geworden op: 06-11-2017 06:21

Bericht door apolonia » 06-04-2018 10:25

Ze blijven dat doen! omdat wat ik laatst hier begreep! deze lui de Maatschappij veel centen kosten .
Zo iets als " van onze centen" :wink:
Probeer ook eens de andere straat buiten je eigen
kasongo
Berichten: 129
Lid geworden op: 13-11-2017 13:12

Bericht door kasongo » 06-04-2018 17:33

In Nederland kan het blijkbaar wel, in België niet :

[i]Een autorijschool enkel voor en door vrouwen opent binnenkort in Merksem. ....

In Nederland bestaan ze al langer: Ladies rijschool in Dordrecht, Sisters in Den Haag, Mahjouba en A-Nisa in Amsterdam… Nu kom er ook een eerste vrouwelijke rijschool in Merksem. Dat is toch de bedoeling. Want volgens de overheid is het niet toegelaten.

“Kan niet”, reageert Vlaams minister van Mobiliteit Ben Weyts (N-VA) furieus. “Een vergunning zal men van mij nooit krijgen. Dit moet een late aprilgrap zijn. Een rijschool kan eenvoudigweg geen personeelsleden of klanten weigeren op basis van hun geslacht”, zegt hij. De N-VA-minister noemt het “te belachelijk voor woorden”.

Initiatiefneemster Saira Masrour ontkent alvast dat er een religieus motief achter zou zitten. ““Ik ben religieus, maar dat is zeker niet de reden waarom we de lessen aanbieden. We doen dit enkel maar omdat we merken dat er een grote vraag naar is. We merken dat vrouwen zich vaak ongemakkelijk voelen met een mannelijke begeleider naast zich”, klinkt het..”[/i]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180406_03449260




En verder

[i]In de Brusselse gemeenten zetten de kandidaten van Partij Islam in op de grote moslimgemeenschap en geloven ze sterk in de democratische islamitische toekomst van de hoofdstad. Ze komen in 28 Brusselse en Waalse gemeenten op bij de verkiezingen in oktober.

Een derde van de bevolking in Brussel is moslim, dus met de naam vertegenwoordigen we deze groep", stelt Anderlechts gemeenteraadslid en mede-oprichter van de partij Redouane Ahrouch. "Binnen twaalf jaar, in 2030, zal Brussel voornamelijk uit moslims bestaan en wat wil je dan: een bemiddelaar of een extremist? Zoals de Franstaligen FDF hebben, is er nu voor de moslims Parti Islam."

De filosofie van de partij is gebaseerd op de koran en de sharia. De weg die de kandidaten willen bewandelen, is die van de 'islamitische democratie'. "We verzamelen en zoeken alles wat goed is vanuit de andere partijen. Ons programma is een synthese van alle partijen van extreemlinks tot extreemrechts", stelt Ahrouch.

...
Als buschauffeur bij de MIVB heeft het Anderlechtse gemeenteraadslid al een duidelijk voorstel op tafel liggen. "Tijdens de spitsuren zijn er bepaalde personen, vooral van vreemde origine, die profiteren van het feit dat de voertuigen overvol zitten om tegen vrouwen aan te 'plakken'. Het zijn niet enkel moslimvrouwen die zich hierdoor vernederd voelen. Daarom pleit ik ervoor dat tijdens de spitsuren de mannen vooraan en de vrouwen achteraan opstappen", verklaart Ahrouch.[/i]

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ma ... ~a6174662/

Die denken voortdurend aan sex; die zien overal sex.


Geen duimbreed toegeven !!!
Lampje
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 01-11-2017 15:37

Bericht door Lampje » 06-04-2018 17:55

[quote="kasongo"]In Nederland kan het blijkbaar wel, in België niet :

[i]Een autorijschool enkel voor en door vrouwen opent binnenkort in Merksem. ....


Een rijschool kan eenvoudigweg geen personeelsleden of klanten weigeren op basis van hun geslacht”, [/quote]

Flauwekul, er zijn toch voor wie dat wil ook dames- en herenkappers.


[quote]
...
"Tijdens de spitsuren zijn er bepaalde personen, vooral van vreemde origine, die profiteren van het feit dat de voertuigen overvol zitten om tegen vrouwen aan te 'plakken'.[/quote]

Niks nieuws, gebeurde in de Amsterdamse tram ook al toen ik 20 was, door rasechte Mokumers. Ik stapte dan ff achteruit met mijn naaldhakken, hielp altijd.
Ook een snerende opmerking was vaak al genoeg.


[quote]Geen duimbreed toegeven !!![/quote]

Nee, het wordt steeds gekker.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
kasongo
Berichten: 129
Lid geworden op: 13-11-2017 13:12

Bericht door kasongo » 06-04-2018 18:56

[quote="Lampje"]
Flauwekul, er zijn toch voor wie dat wil ook dames- en herenkappers.
[/quote]

..... en voor afrikanen bestaan er kappers/kapsters en defriseur(e)s.

Maar hier wordt telkens een verschillend resultaat verwacht.

.... en er zijn dames die zich laten kappen door een een herenkapper/kapster gaan, en heren die de voorkeur geven aan een dameskapster/kapper.

De kapper en kapster van k tellen zowel dames en heren onder hun cliënteel.
Plaats reactie