De Online Krant

Lampje
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 01-11-2017 15:37

Bericht door Lampje » 04-04-2018 17:03

[quote="kasongo"]

Deel als je het eens bent. Protesteer zo mee en toon dat het OVERGROTE deel van de bevolking het helemaal gehad heeft met deze politiek-correcte waanzin!"[/i][/quote]

Dat delen wordt gelukkig op facebook veel gedaan.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
apolonia
Berichten: 184
Lid geworden op: 06-11-2017 06:21

Bericht door apolonia » 04-04-2018 17:10

[quote="kasongo"]De reactie van Theo Francken, Minister voor Asiel en Migratie in de Belgische federale regering


[i]"Ik ben helemaal klaar met die politiek-correcte WAANZIN. Welke zinnige mens stoort zich hier nu aan? Het lijkt wel of álles kapot moet. Het is allemaal onze schuld en het enige wat wij - blanke Europeanen - nog mogen voelen is SCHULD EN SCHAAMTE.
En al die bedrijven die in die politiek-correcte Europese zelfhaat meegaan, daar moet ik ook al niks meer van hebben. Toon eens wat ruggengraat! 👎👎👎

Deel als je het eens bent. Protesteer zo mee en toon dat het OVERGROTE deel van de bevolking het helemaal gehad heeft met deze politiek-correcte waanzin!"[/i][/quote]
Mag ik je vragen Kasongo wat je er zelf van vind?
Dit is de professionele uiting van een minister wiens land ook colonialiseerden .
Dus kan hij niks anders .
Probeer ook eens de andere straat buiten je eigen
Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Bericht door Dewida » 04-04-2018 17:44

[i]"Ik ben helemaal klaar met die politiek-correcte WAANZIN. Welke zinnige mens stoort zich hier nu aan? Het lijkt wel of álles kapot moet. Het is allemaal onze schuld en het enige wat wij - blanke Europeanen - nog mogen voelen is SCHULD EN SCHAAMTE.
En al die bedrijven die in die politiek-correcte Europese zelfhaat meegaan, daar moet ik ook al niks meer van hebben. Toon eens wat ruggengraat! 👎👎👎[/i]


Die mag blijven....... :wink:
Klein zijn kan óók leuk zijn.
apolonia
Berichten: 184
Lid geworden op: 06-11-2017 06:21

Bericht door apolonia » 04-04-2018 17:53

Persoonlijk ken ik dat spelletje niet , maar er is nu iets bezig een soort van beweging .
En er komt gewoon bevolkings groepen op, stuntelig of naast de pot , maar er word een klok geluid .
Als wij vrouwen in 1900 deze klok niet waren gaan luiden en ook stuntelig .
En ook maar met een handje vol dappere , wat later toch een heleboel veranderingen in mensen hoofden heeft veranderd.
Al hoewel we er nog niet helemaal zijn .
Dan denk ik aan dat kleine zeer dappere vrouwtje wat als Zwarte in de Blanken Bus is gaan zitten ( ze is nu pas overleden) en iets teweeg heeft gebracht.
Zo zijn er vele vernieuwingen de wereld in gezet en deze gulden midden weg moet nog komen wat de kolonialisering betreft .
En Face Book blijk nu ook niet meer zo cosher te zijn .
Probeer ook eens de andere straat buiten je eigen
klaver
Site Admin
Berichten: 168
Lid geworden op: 31-10-2017 16:35

Bericht door klaver » 04-04-2018 19:00

Het is toch gewoon te dol om over te praten ! Men probeert een platform te scheppen met neuzelen in het verleden en dat ons nu in de schoenen te schuiven !
Niemand 'lijdt' onder de naam van dit spelletje en ik wordt het gezeik van een handejevol mensen spuugbeu ! Als ze dan zo begaan zijn met mensen die het slechter hebben laat ze dan de poten uit de mouwen gaan steken waar het er wèl toe doet !
apolonia
Berichten: 184
Lid geworden op: 06-11-2017 06:21

Bericht door apolonia » 04-04-2018 19:07

Praten we er toch gewoon niet meer over Klaver! zo simpel is dat.
sorry maar dan zie ik meteen die drie aapjes voor me .
En die gene die deze zaken op de rails zetten doen meer dan in landen eten te gaan brengen ( met of zonder bijbel)

Dus Klaver ! wacht vol spanning op een onderwerp waar jullie niet misselijk van worden .
Probeer ook eens de andere straat buiten je eigen
klaver
Site Admin
Berichten: 168
Lid geworden op: 31-10-2017 16:35

Bericht door klaver » 04-04-2018 19:28

Er zijn veel grotere zaken dan namen van zeehelden, spelletjes en zwarte piet om het over te hebben.
Wat dacht je van een dreigende handelsoorlog tussen Amerika en China ? ( Volgens mij is die al uitgebroken ).
Het uiwijzen door heel Europa van Russische diplomaten vanwege de vergiftiging van een oud dubbel-spion in Engeland. Ze onderzoeken het maar hebben geen harde bewijzen dat Rusland hier achter zit. Voor de MH17 zijn hardere bewijzen maar daar is geen diplomaat de grens voor overgezet.

Gespreksstof genoeg dus.......
kasongo
Berichten: 129
Lid geworden op: 13-11-2017 13:12

Bericht door kasongo » 04-04-2018 20:38

[quote="klaver"]Voor de MH17 zijn hardere bewijzen maar daar is geen diplomaat de grens voor overgezet........[/quote]

Men durft gewoon niet
klaver
Site Admin
Berichten: 168
Lid geworden op: 31-10-2017 16:35

Bericht door klaver » 04-04-2018 20:47

[quote="kasongo"]

Men durft gewoon niet[/quote]
Maar dan is het toch raar dat men het bij het ene geval wel durft en bij het andere niet ?
kasongo
Berichten: 129
Lid geworden op: 13-11-2017 13:12

Bericht door kasongo » 05-04-2018 08:07

Koninkrijk der Nederlanden.

United Kingdom.
Plaats reactie