Laatste nieuws

Lampje
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 01-11-2017 15:37

Bericht door Lampje » 26-02-2018 17:16

Het land als geheel wel, maar die tweedeling door de taal is hun pakkie an, daar verdiep ik me verder niet in.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
kasongo
Berichten: 129
Lid geworden op: 13-11-2017 13:12

Bericht door kasongo » 26-02-2018 17:29

Er is inderdaad een meer dan gemiddeld intellect nodig om de dubbele overlappende driedelingen o.a. door taal te begrijpen.


En ja, hoe simpel de Nederlandse staatsstructuren ook zijn, Nieuwegein ligt niet in Frieslân.
Wie de pretentie heeft met kennis van zaken over Nederland te berichten, moet dat weten.
apolonia
Berichten: 184
Lid geworden op: 06-11-2017 06:21

Bericht door apolonia » 27-02-2018 07:13

De Belgen hebben net iets meer! wat de Nederlanders niet hebben en ook nooit meer zullen krijgen .
Probeer ook eens de andere straat buiten je eigen
Lampje
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 01-11-2017 15:37

Bericht door Lampje » 27-02-2018 17:06

Oke, maar een serieuze taalstijd vind ik eerlijk gezegd zonde van de energie.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
kasongo
Berichten: 129
Lid geworden op: 13-11-2017 13:12

Bericht door kasongo » 27-02-2018 18:01

[quote="Lampje"]Oke, maar een serieuze taalstijd vind ik eerlijk gezegd zonde van de energie.[/quote]

In die "taalstrijd" is de eerste dode nog niet gevallen !!!!!


En de flater van RTL heeft niks met taal te maken, alleen met een gebrek aan kennis van de structuren van het land?

Man moet zich dan ook vragen stellen over de objectiviteit en kennis van zaken wanneer RTL bericht over meer eksotische contreien.
Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Bericht door Dewida » 10-03-2018 15:59

Bron AD:

[b][size=24]Belgen hoeven 4,6 miljoen kernramppillen niet[/size][/b]

Nee, nogal wiedes.
Zou ik ook niet hoeven.
Is allemaal misplaatste geruststelling.
Van radioactieve straling ga je dood....of is je leven niets meer waard...uiteindelijk...net als van leven....8)
Radioactief afval dat gedumpt wordt in zee of ondergronds heeft 100-den jaren nodig om ongevaarlijk te worden en zo'n pilletje zou jou redden?
Flikker dan het handvol pillen in dat afval.......probleem opgelost,toch?

Is enkel bedoelt om het gepeupel gerust te stellen en in bedwang te houden en verder totale onzin.
Klein zijn kan óók leuk zijn.
kasongo
Berichten: 129
Lid geworden op: 13-11-2017 13:12

Bericht door kasongo » 10-03-2018 19:34

[quote="Dewida"]Bron AD:
[b]Belgen hoeven 4,6 miljoen kernramppillen niet[/b]
[/quote]

AD toont zich eens te meer van zijn minder intelligente kant.

De tabletten zijn sedert slechts een aantal dagen gratis te verkrijgen bij de apothekers;

Had AD verwacht dat vanaf de eerste dag de inwoners van dit land gingen aanschuiven om een doosje pilletjes te bemachtigen ?? De doosjes zijn gratis, maar toch, Belgen zijn geen Nederlanders.
Meer kans dat de Belgen gaan aanschuiven als binnenkort de roze chocolade ("Ruby") in de detailhandel zal te verkrijgen zijn

Volgende week en volgende maand zijn die kernramppillendoosjes nog steeds te verkrijgen, De apothekers zullen er altijd in voorraad hebben.

k gaat een doosje halen bij het volgende bezoek aan de apotheker.

Niet panikeren, graag.
Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Bericht door Dewida » 10-03-2018 20:13

[quote="kasongo"]Belgen zijn geen Nederlanders. [/quote]

Nee, en das best wel sneu voor jullie, eigenlijk....... :mrgreen: :mrgreen:

Maar je hebt gelijk...dat AD bralt wel vaker lariekoek...... :wink:
Klein zijn kan óók leuk zijn.
apolonia
Berichten: 184
Lid geworden op: 06-11-2017 06:21

Bericht door apolonia » 30-03-2018 07:51

K tegen gehouden! door het slechte Vlaamse weer! kan jammer genoeg nog niet aan zijn Bio groententeeld beginnen .
K baalt daar enorm van , gelukkig heeft hij daarin Vlaanderen nog wilde Bos aardbeitjes die k niet teeld .
Kan k ook de wilde " Pis en lit" (" in bed plassen" dit zijn de opkomende Paardenbloemen plantjes voor de Nederlanders) aanraaden, zit veel vitaminen in .
De meeste malsen zitten in de koeien poep of molshopen en word als sla gegeten .
Ook wel in de koekenpan met wat spekjes en hun vet even opgebakken.
Probeer ook eens de andere straat buiten je eigen
apolonia
Berichten: 184
Lid geworden op: 06-11-2017 06:21

Bericht door apolonia » 05-04-2018 11:49

Heb ik vandaag een nieuw Nederlands woord geleerd van de Burgemeester van Antwerpen.

" Het Nederlandse Gedoog Beleid"

Geloof dat hij een beetje de P in had dat veel Coke voor Nederland nu zijn Haven binnen komt.
Probeer ook eens de andere straat buiten je eigen
Plaats reactie