Grappiig, leuk of bizar nieuws

Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Bericht door Dewida » 02-03-2018 17:12

[quote="Apolonia"]Dat is toch stapel gek! een paar jaar geleden ging je naar de schoenmaker en liet je voor 3 euro een nieuwe sleutel slijpen.
Wij worden steeds afhankelijker van de Programeringen en Computers .
Ons leven word steeds kwetsbaarder , chanteerbaar en 1 idioot kan alles vernietigen.
Vliegtuigen laten neerstorten of niet opstijgen, Medische apparateur niet laten werken , gaos op de wegen veroorzaken.
Wij storten gewoon af deze mensheid , je zal maar kinderen of kleinkinderen hebben.[/quote]

Moet het in deze volkomen met je eens zijn.
We zijn knettergek geworden
De mens is bezig zichzelf om zeep te helpen.
Oorlog voeren en bomaanslagen zijn ouderwets.......hele economieën platleggen met alle gevolgen van dien door middel van van hackwerk is m.i. veel effectiever dan een plaatselijk bommetje.
Het is wachten op........ :evil:
Klein zijn kan óók leuk zijn.
apolonia
Berichten: 184
Lid geworden op: 06-11-2017 06:21

Bericht door apolonia » 02-03-2018 18:41

Ja! 3 jaar werk in een Bejaarden Centrum en dan zal ze het zonder mobieltje
moeten doen .

Lampje het gaat om de centen , die jongens van Appel, Google enz zijn met niks begonnen.
Maar nu Multi multi miljonair , heb er toch bewondering voor .
De mensen willen nu eenmaal hun status laten zien , en kopen dan liever de laatste weet ik veel dan eten .
En die moet dan wel anders werken dan de vorige van een week geleden.
Dewi! en Putin legt zijn fantastische nieuwe Atoom programma uit op de TV voor zijn regering.
Het wachten is op de lulkoek van Trump , maar die weet zelf niet meer wat hij gelult heeft.
En zijn medewerkers verdwijnen een voor een van het Trump Toneel .
Niemand komt op het idee met al deze pistolen die op warmwater kranen lijken ! ( kan je er ook nog mee krijgen)
Deze twee eens over hoop te schieten
Probeer ook eens de andere straat buiten je eigen
Lampje
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 01-11-2017 15:37

Bericht door Lampje » 03-03-2018 15:29

Deze twee zijn al een poosje bezig zichzelf langzaam maar zeker de das om te doen.
Niemand hoeft dus het risico van een grote straf te lopen om ze daarbij te helpen.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Bericht door Dewida » 03-03-2018 15:37

[size=24][b]Karel zakt met auto in sinkhole: 'Hij ging zo 'tjoek' naar beneden'[/size][/b]

Tsja, naar boven ,dát zou pas wat zijn he?......... :roll:
Klein zijn kan óók leuk zijn.
apolonia
Berichten: 184
Lid geworden op: 06-11-2017 06:21

Bericht door apolonia » 03-03-2018 15:48

Dat naar boven gaan komt nog , weet niet hoe oud hij is.
Probeer ook eens de andere straat buiten je eigen
Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Bericht door Dewida » 15-03-2018 17:36

Only in the U.S.A.......:

[url=https://www.ad.nl/video/production/borg ... od~vp30783]KLIK[/url]

Noodweer? Laat me niet lachen,ze werd niet eens bedreigd.
Kerel was ( buiten beeld ) blijkbaar bezig uit raam te klimmen volgens bijschrift.
...en nog vrijgesproken ook.....:roll:

Bron:AD-Online 15-3-2018
Klein zijn kan óók leuk zijn.
apolonia
Berichten: 184
Lid geworden op: 06-11-2017 06:21

Bericht door apolonia » 19-03-2018 07:24

Was gisteren even bij mijn Buren, het huis is een soort tweede huis en daar ze bij de Stad werken hebben ze daar een Dienstwoning.
Rent er een jongetje van nog geen 2 jaar in de ronte ( eigenlijk nog een baby)
Zijn moeder staat te koken , het kind sleept er een stoel bij en Klimt daar op .
Gaat zijn moeder helpen door in de pannen te roeren .
Dan heeft een vriend van mij een zoontje van nog geen 3 , die houd al duidelijk lange verhalen .( moeder is school juf)
Kan tellen en krijg ik af en toe een lading vuur over mij heen gespoten .
Dan is hij veranderd in een Draak ( van een kinder TV serie)
Neem niet aan dat jullie geen kinderen van 1 en 3 meer hebben , maar vermoed wel kleinkinderen.
Zijn de kinderen van nu alles ver vooruit met vroeger? ook weten die kleintjes al perfect met i pads ea om te gaan .
Probeer ook eens de andere straat buiten je eigen
Lampje
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 01-11-2017 15:37

Bericht door Lampje » 19-03-2018 17:06

Veel kinderen zijn nu inderdaad sneller met van alles dan vroeger, omdat ze veel eerder met van alles in aanraking komen.
Andere landen en culturen door TV en vakanties.

Ze leren al jong met andere kinderen om te gaan doordat ze vaak een paar dagen per week bij de kinderopvang doorbrengen en leren daar van elkaar.


Natuurlijk is het per kind verschillend, maar mijn kleindochter praatte al heel vroeg. Ze was vanaf drie maanden twee dagen per week in en opvanggezin (de andere dagen waren pa en ma om de beurt vrij) waar ze een stel pubers hadden.
Dus toen ze nog geen twee was hoorde je als ze iets liet vallen een hoog stemmetje: Shiiiiit.
Of tegen haar jongere broertje : Doe nomaauw, als hij gek deed.
Verder kletste ze de hele dag.
Ook kende ze snel alle kleuren, gewoon omdat ze van elke auto wilde weten welke kleur die had.

De technische dingetjes zoals i -pads krijgen ze snel door, omdat ze gewoon aan de slag gaan en niet bang zijn iets verkeerd te doen.
Mijn dochter stelde al vanaf hun derde jaar de regel in: je mag per dag niet lander dan een uur totaal met een scherm bezig zijn: tv, spelletje op de PC en dergelijke.
Dat is zo gebleven tot ze naar het voortgezet onderwijs gingen, want nu doen ze hun huiswerk op de PC.


Vanaf hun 6e lezen ze erg veel, altijd boeken die eigenlijk voor oudere kinderen bedoeld zijn, ze hadden allebei toen ze 9 waren de hele Harry Potter serie uit, terwijl die eigenlijk voor pubers is geschreven.
Maar dat is denk ik erfelijk, zo was het bij mij ook.


Helpen koken deden zij en haar broertje ook heel jong, maar dat hangt natuurlijk vooral van de ouders af.
Vanaf hun 10e jaar hadden ze om de beurt op de woensdagen de kookbeurt, eerst nog met ma in de buurt, maar na een poosje deden ze het ook als pa en ma nog niet thuis waren van hun werk.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
apolonia
Berichten: 184
Lid geworden op: 06-11-2017 06:21

Bericht door apolonia » 19-03-2018 18:25

Wat een leuke uitleg Lampje bedankt , ik kan niet uit ervaring spreken daar ik vrijwillig er niet aan begonnen ben.
Vond men echocentrisch , maar een kind vraagt niet om op de wereld gezet te worden .
En ik dacht zelf er niet goed genoeg voor te zijn .
Hier werken veel vrouwen en de mannen ook , gaat Bébé naar Oma en Opa .
Die hebben dan een taak en voelen zich nog midden in het leven .
Ook gepensioneerden opa's ,rijden de school busjes , halen de kleintjes en de grotere op en brengen ze naar school .
De grote gaan met een school bus naar de stad, alles prima geregeld hier .
Bevond mij dus vanmiddag bij mijn buurman met de kleine Titi ( bijnaam) onder de tafel in de klauwen van de Draak .
Titi komt vaak bij mijn Buurman omdat deze chocolade koekjes heeft.
Probeer ook eens de andere straat buiten je eigen
Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Bericht door Dewida » 20-03-2018 09:47

[url=https://www.ad.nl/video/man-is-woedend- ... ri~vp31301]KLIK[/url]

Een heel klein tikkie bizar.....klein beetje maar,hoor....

[i]sinds wanneer worden foutparkeerders linea recta naar de sloop gebracht.??????
Zou maar alvast gaan sparen als ik die agent was........:P [/i]

Bron:AD-Online 20-3-2018
Klein zijn kan óók leuk zijn.
Plaats reactie