Aangemeld

Lampje
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 01-11-2017 15:37

Bericht door Lampje » 07-11-2017 16:10

Zeker weten, en wie spelletjes niet leuk vind opent toch gewoon dat topic niet :wink:
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
Lampje
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 01-11-2017 15:37

Bericht door Lampje » 08-11-2017 15:37

Ik ga ons trompettertje ff versieren voor de diverse feestdagen.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Bericht door Dewida » 08-11-2017 20:21

[quote="ienepien"]En kasongo ook weer uitgenodigd, lees ik.
Jammer, nu durf ik weer geen spelletjes te spelen en andere flauwe topics te openen.[/quote]

Als je een spelletje wilt spelen,al weet je dat anderen het soms flauw vinden,dan doe je dat !!!!!
Bij sommige deed ik al wel mee op het oude forum, bij andere dan weer niet.....die vond ik flauw... :D...maar heb daar volgens mij nooit openlijk over zitten zeuren.
Zie niets verkeerds aan zogenaamde "flauwe" spelletjes......bovendien dwingt niemand iemand om mee te doen.

[quote="ienepien"]En ik vond het Totaalnieuwforum onder andere niet leuk meer, omdat ik mij de kritiek aantrok op de flauwe spelletjes.[/quote]

O.a. dit soort kritieken moeten op dit forum achterwege gelaten worden willen we straks niet wéér met nog maar 2 of 3 mensen overblijven.


[quote="ienepien"]Ik hoop dat iedereen hier plaatst om zijn eigen reden, omdat ie graag een A4tje volkletst, omdat ie zich verveelt, omdat ie zich even wil ontspannen met flauwe spelletjes, omdat ie ons graag iets wil laten weten, omdat ie gezellig overal mee wil kletsen, omdat ie graag over zichzelf kletst, omdat dit toch een leuker medium dan Facebook is, enz. enz.[/quote]

Die redenen - op dat A4-tje na - zijn zo ongeveer allemaal op mij van toepassing....:D :D

Groeien we groter is dat oke.....blijven we met een vast select groepje - man/vrouw of 15,want enige variatie in inbreng is wel gewenst , is dat ook oke.

[size=9]Ziet iemand de mogelijkheid om b.v Mozart te benaderen?
Die was ook regelmatig aanwezig.[/size]
Klein zijn kan óók leuk zijn.
Lampje
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 01-11-2017 15:37

Bericht door Lampje » 09-11-2017 16:38

Zo is dát !!
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Bericht door Dewida » 17-11-2017 14:01

DwS?
Hmm......ken ik alleen als voetbalclub uit A'dam....Door Wilskracht Sterk.

([size=9]opnieuw ??)[/size]...Welkom hier.

[size=5]zie in elke onbekende nieuwkomer een postbode.....[url=https://www.animaatjes.nl/smileys/denken][img]https://www.animaatjes.nl/smileys/smile ... -28760.gif[/img][/url][/size][size=9][/size]
Klein zijn kan óók leuk zijn.
DwS
Berichten: 58
Lid geworden op: 17-11-2017 13:13

Bericht door DwS » 17-11-2017 15:31

Oei sorry, vergat me voor te stellen. Had deze rubriek nog niet opgemerkt.
Sjantal, al enkele jaren met pensioen. Gaf 43 jaar les Nederlands en Engels in een middelbare school in het Zuid-Oosten.
Hobby 1: mijn man die het nog altijd bij me heeft uitgehouden, mijns ondanks.
Hobby 2: simpele computerprogramma's schrijven en aleatoriek omdat die dingen elkaars tegengestelde zijn. Een programma gedraagt zich volstrekt voorspelbaar, aleatoriek daarentegen geeft ruimte aan het toeval.
Hobby 3: reizen, lezen, uit eten gaan (liever dan zelf kokkerellen).
Hoe hier terechtgekomen? Een staaltje aleatoriek: gegoogled op "gratis forums" omdat ik er dacht eentje op te zetten om mijn vrije tijd wat op te vullen. Op forum2go.nl gestoten en daar lukraak enkele forums aangeklikt, waaronder dit.
We zien wel wat interessants we met elkaar delen.
Hier wil ik het graag bij houden, wat mezelf voorstellen betreft. Facebook lijkt me te publiek. Voor je het weet ligt je privé te grabbel. Daar waag ik me niet aan.
Lampje
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 01-11-2017 15:37

Bericht door Lampje » 17-11-2017 17:55

Welkom en een fijne tijd hier.

Leuk dat je e.e.a. over jezelf vertelde, en dat doe ik dus nu ook ff voor jou.
De rest van het zooitje hier kent me al, en ik hen.

Ik ben June, lerares basisonderwijs met pensioen
Hobby's: Tuinieren, lezen en vooral mijn fantasie loslaten op Photoshop.

Op aleatoriek ga ik ff googelen, lijkt me interessant.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
DwS
Berichten: 58
Lid geworden op: 17-11-2017 13:13

Bericht door DwS » 17-11-2017 19:31

[quote="Lampje"]De rest van het zooitje hier kent me al, en ik hen.[/quote]Terloops, hoe kent de rest van het zooitje u dan al, Lampje? Begrijp ik goed dat jullie elkaar al lang kennen. Want gezien de datums achter de items bestaan jullie toch nog maar van het begin van deze maand.
DwS
Berichten: 58
Lid geworden op: 17-11-2017 13:13

Bericht door DwS » 17-11-2017 19:42

[quote="Lampje"]Op aleatoriek ga ik ff googelen, lijkt me interessant.[/quote]Het internet beperkt zich vooral tot het muzikale domein. Zelf heb ik niet zoveel met muziek. Kan me te moeilijk concentreren om er zelfs maar 2 minuten naar te luisteren. En als ik in bad begin te zingen zet mijn man zijn hoofdtelefoon op die ik hem cadeau deed toen hij met pensioen ging. Onze hond zingt dan naar hartelust met me mee. Schijnt ook een vorm van muzikale aleatoriek te zijn. Maar dan ook de enige waartoe ik in staat ben. Ik kan geen B van een C onderscheiden, of hoe die dingen ook mogen heten.
De aleatoriek probeert het toeval te "vatten". Het is geen wetenschap, maar wel een leuke gedachteoefening, een soort filosofietje. Het komt van het Latijn "alea" dat "dobbelsteen" betekent. Julius Caesar bracht de beslissing om naar Rome door te stoten en zijn concurrent Gnaeus Pompeius te belegeren onder woorden als volgt: alea jacta est. De dobbelsteen is geworpen.
Aleatoriek is leuk precies omdat het de mens typeert als een "ongrijpbaar" wezen. Onvoorspelbaar. Ik geloof niet direct in een god. (Ben wel katholiek opgevoed, hier in Limburg, en heb wel iets met die boodschap.) Maar ik heb geed god nodig om wetenschappers te weerspreken die niets liever willen dan de mens herleiden tot een proces van chemische reacties en electrische spanningen. Alsof chemie en electriciteit alles zijn waardoor wij worden bepaald. Dat geloof ik dus niet. Er zit wel degelijk méér achter.
klaver
Site Admin
Berichten: 168
Lid geworden op: 31-10-2017 16:35

Bericht door klaver » 17-11-2017 19:48

Hoi DwS, welkom hier ! Leuk om er weer een nieuw ( postend ! ) lid bij te hebben.
De mensen die hier nu aanwezig zijn 'kennen' elkaar al jaren. Tot eind vorige maand hadden wij een ander forum ( TotaalNieuwForum ) dat al bijna 10 jaar bestond. Doordat veel mensen in de loop der tijd verdwenen en er nog maar een handjevol overbleef heb ik in overleg met Lampje onze service-provider opgezegd.
Omdat ik toch wat begon te missen en er toch ook mensen waren die niet van andere sociale media houden ben ik gaan zoeken naar gratis mogelijkheden om een bescheiden forum op te zetten. Hierbij kwam ik op forum2go uit en dat biedt, tot nu toe, een uitstekend alternatief voor een betaalde serverruimte !
Voordeel hiervan is ook nog dat je als beheerder niet wordt opgezadeld om de PHP- software zelf bij te houden qua updates ! :D
Ik hoop dat je hier veel plezier gaat beleven !
Plaats reactie