Aangemeld

Wim Verso
Berichten: 49
Lid geworden op: 31-10-2017 19:48

Bericht door Wim Verso » 06-11-2017 10:26

Als ik het goed heb gezien, dan is ook Apolonia weer van de partij, Welkom hier.
Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Bericht door Dewida » 06-11-2017 14:59

Ja,zag haar ook online ,Wim.
Klein zijn kan óók leuk zijn.
Lampje
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 01-11-2017 15:37

Bericht door Lampje » 06-11-2017 15:27

Leuk!!
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
ienepien
Berichten: 19
Lid geworden op: 31-10-2017 22:34

Bericht door ienepien » 07-11-2017 04:17

En kasongo ook weer uitgenodigd, lees ik.
Jammer, nu durf ik weer geen spelletjes te spelen en andere flauwe topics te openen.
Begrijp het niet helemaal .. zij (en nog een aantaal leden) stopten er toch (o.a.?) mee omdat het niveau hier te flauw was?

Ik wil in dit frisse nieuwe forum beslist geen ruzie gaan zoeken! Maar dit vraag ik mij oprecht af!

En ik vond het Totaalnieuwforum onder andere niet leuk meer, omdat ik mij de kritiek aantrok op de flauwe spelletjes (hoewel er -meen ik- nooit namen werden genoemd).
Zijn we nu terug bij af?

Het zal ook aan mij liggen, ik moet het niet naar me toe trekken, niet voor een ander denken, maar me er niets van aantrekken (ben tenslotte niet voor niets 59 geworden). :wink:

Ik hoop dat iedereen hier plaatst om zijn eigen reden, omdat ie graag een A4tje volkletst, omdat ie zich verveelt, omdat ie zich even wil ontspannen met flauwe spelletjes, omdat ie ons graag iets wil laten weten, omdat ie gezellig overal mee wil kletsen, omdat ie graag over zichzelf kletst, omdat dit toch een leuker medium dan Facebook is, enz. enz.

Ik hoop het oprecht, kibbelen is leuk, maar ik haat ruzie!

PS .. maar toch vind ik het hartstikke leuk als de ouwe getrouwen hier terugkomen, ook Emha en kan even niet op zijn forumnaam komen, hij met die gevatte humor?
Oh ja .. weet het alweer .. Homte!
[color=red][size=9]Geen zorgen voor de dag van morgen,
dat haalt de kracht uit vandaag![/size][/color]
ienepien
Berichten: 19
Lid geworden op: 31-10-2017 22:34

Bericht door ienepien » 07-11-2017 04:30

Ik moet Bijfie ook nog uitnodigen! Maat zij is even druk met haar broer, Huppel heeft zijn heup gebroken, ligt in het ziekenhuis en wacht op een plekje in het revalidatiecentrum.
[color=red][size=9]Geen zorgen voor de dag van morgen,
dat haalt de kracht uit vandaag![/size][/color]
Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Bericht door Dewida » 07-11-2017 06:04

Tjonge zeg, nu dat weer , die Huppeltje houdt de boel wel bezig he ?. :cry:
Klein zijn kan óók leuk zijn.
klaver
Site Admin
Berichten: 168
Lid geworden op: 31-10-2017 16:35

Bericht door klaver » 07-11-2017 11:01

Het is nou niet de bedoeling dat de één verdwijnt om de mening van een ander ! Je kunt hier alle kanten op en verschil van mening en inzicht houdt de boel juist een beetje levend ! De kern van de zaak is dat men respectvol met elkaar omgaat.
Ik verwacht hier geen stormloop van nieuwe leden maar met degenen die er zijn, of erover denken, moet het toch mogelijk zijn om hier wat van te maken ?!
Lampje
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 01-11-2017 15:37

Bericht door Lampje » 07-11-2017 16:10

Zeker weten, en wie spelletjes niet leuk vind opent toch gewoon dat topic niet :wink:
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
Lampje
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 01-11-2017 15:37

Bericht door Lampje » 08-11-2017 15:37

Ik ga ons trompettertje ff versieren voor de diverse feestdagen.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Bericht door Dewida » 08-11-2017 20:21

[quote="ienepien"]En kasongo ook weer uitgenodigd, lees ik.
Jammer, nu durf ik weer geen spelletjes te spelen en andere flauwe topics te openen.[/quote]

Als je een spelletje wilt spelen,al weet je dat anderen het soms flauw vinden,dan doe je dat !!!!!
Bij sommige deed ik al wel mee op het oude forum, bij andere dan weer niet.....die vond ik flauw... :D...maar heb daar volgens mij nooit openlijk over zitten zeuren.
Zie niets verkeerds aan zogenaamde "flauwe" spelletjes......bovendien dwingt niemand iemand om mee te doen.

[quote="ienepien"]En ik vond het Totaalnieuwforum onder andere niet leuk meer, omdat ik mij de kritiek aantrok op de flauwe spelletjes.[/quote]

O.a. dit soort kritieken moeten op dit forum achterwege gelaten worden willen we straks niet wéér met nog maar 2 of 3 mensen overblijven.


[quote="ienepien"]Ik hoop dat iedereen hier plaatst om zijn eigen reden, omdat ie graag een A4tje volkletst, omdat ie zich verveelt, omdat ie zich even wil ontspannen met flauwe spelletjes, omdat ie ons graag iets wil laten weten, omdat ie gezellig overal mee wil kletsen, omdat ie graag over zichzelf kletst, omdat dit toch een leuker medium dan Facebook is, enz. enz.[/quote]

Die redenen - op dat A4-tje na - zijn zo ongeveer allemaal op mij van toepassing....:D :D

Groeien we groter is dat oke.....blijven we met een vast select groepje - man/vrouw of 15,want enige variatie in inbreng is wel gewenst , is dat ook oke.

[size=9]Ziet iemand de mogelijkheid om b.v Mozart te benaderen?
Die was ook regelmatig aanwezig.[/size]
Klein zijn kan óók leuk zijn.
Plaats reactie