2018

Plaats reactie
Wim Verso
Berichten: 49
Lid geworden op: 31-10-2017 19:48

2018

Bericht door Wim Verso » 01-01-2018 12:14

Iedereen hier en Gelukkig 2018 en vooral veel Gezondheid.

Dat begon vanmorgen bij mij al niet zo goed.
Om kwart voor negen ging ik naar beneden om de kachel wat hoger te zetten en sloeg ik drie treden over, ik dacht dat ik er al was, gevolg, ik viel op mijn rug op de treden, was even pijnlijk, maar op dit moment geen pijn meer, ik voel nog wel waar het zit, een geschaafde plek op mijn linkerarm en een pijnlijke rechtervoet, dat is ook wat opgezet en knelt een beetje in mijn schoen, maar verwacht dat dat morgen wel weer over is.

Ik heb geluk gehad, het had veel erger kunnen zijn.......................

Ik zeg tegen Corrie altijd, doe het licht aan want je valt nog een keer, nu deed ikzelf het licht niet aan en ziedaar........................
klaver
Site Admin
Berichten: 168
Lid geworden op: 31-10-2017 16:35

Bericht door klaver » 01-01-2018 13:21

Da's een slecht begin Wim !

Iedereen een heel goed en gezond 2018 toegewenst !
Wij zijn lekker kneuterig thuis gebleven met z'n tweeën en naar de
top2000 zitten kijken. Paar oliebollen en appelflappen erbij en het was heel gezellig !
Van Youp hadden we eigenlijk wat meer verwacht dus dat viel een beetje tegen !
Vanochtend heb ik een lange boswandeling gemaakt met teckel Saartje; lekker weertje daarvoor !
Het is ieder jaar weer grappig om te zien hoeveel mensen hun decembermaand er aan het af-joggen zijn ! :D
Wim Verso
Berichten: 49
Lid geworden op: 31-10-2017 19:48

Bericht door Wim Verso » 01-01-2018 14:33

Dat wil ik best geloven Klaver, we hebben meest allemaal de laatste dagen wel teveel gegeten, ook wij, 31 Januari moet ik weer naar de diëtiste, dan moet die drie kilo er weer af zijn.
Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Bericht door Dewida » 01-01-2018 14:55

Beste wensen allemaal en Wim ook nog een voorspoedig herstel van zijn ongemakken.


[quote="klaver"]Wij zijn lekker kneuterig thuis gebleven met z'n tweeën ....[/quote]

Hier ook.......was zeer welkom na de drukke kerstdagen met 4 van die kleine druktemakers over de vloer.
Beetje tv gekeken met een (eenmalig) snackje , hapje en een (extra) drankje erbij

[quote="klaver"]
Het is ieder jaar weer grappig om te zien hoeveel mensen hun decembermaand er aan het af-joggen zijn[/quote]

Moet hier ook hoognodig mee begonnen worden en wel vanaf morgen , dus voorlopig geen drank en snacks meer ........[size=7]en ook geen sex,drugs en rock'n roll... :P [/size].....ben in december in totaal 6 kilo aangekomen......dus Wim, het valt bij jou wel mee.... :wink: !!
Klein zijn kan óók leuk zijn.
klaver
Site Admin
Berichten: 168
Lid geworden op: 31-10-2017 16:35

Bericht door klaver » 01-01-2018 15:04

[quote="Dewida"]...ben in december in totaal 6 kilo aangekomen....[/quote]
Jezus man ! :shock: Heb je beton met spoorbielzen op ?! Dan val ik met 1 kilo nog erg mee !
Dewida
Berichten: 270
Lid geworden op: 31-10-2017 17:53

Bericht door Dewida » 01-01-2018 15:51

[quote="klaver"][quote="Dewida"]...ben in december in totaal 6 kilo aangekomen....[/quote]
Jezus man ! :shock: Heb je beton met spoorbielzen op ?! Dan val ik met 1 kilo nog erg mee ![/quote]

...2 dagen aaneen (en flink.....:oops: ) gegourmet plus de nodige niet in die hoeveelheid gewende "hik ".
Dat was in 2 dagen meer zooi dan ik de komend jaar en het jaar daarna in m'n mik zal schuiven aan troep.......maarja,ut was gezellig he?.
1 voordeel.....[size=7]elk nadeel hep nou eenmaal z'n voordeel[/size]..weet nu dat ik volgende keer een half worstje minder moet schransen.... :mrgreen:
Klein zijn kan óók leuk zijn.
Wim Verso
Berichten: 49
Lid geworden op: 31-10-2017 19:48

Bericht door Wim Verso » 01-01-2018 18:21

Ik snap het wel hoor Dewida, het komt misschien dat ik al één jaar lang bij een Diëtiste loop vanwege hartritme stoornissen, ik ben in eerste instantie 14 kilo afgevallen, maar door feestjes en nog wat van dat soort dingen is er weer 6 kilo aangekomen, maar door de Dietiste, wist ik in de maand dec 2017 die er weer af te krijgen.
En nu zit er dus weer 3 kilo aan.
Maar ook vandaag weer van alles gegeten wat ik niet hebben mag en ook vanavond is dat nog wel aan de orde.
Morgen gaat het roer weer om en doen we weer normaal, geen honger lijden hoor, maar met mate eten en anders.

A.S Zaterdag 6 Januari hebben we dan nog een uitzondering, vanaf 1 Januari 2018, vandaag dus, zijn we lid geworden van Caravanclub De Boemerang en a.s. zaterdag is er een nieuwjaarsbijeenkomst in Van Der Valk Hotel De Witte Bergen in Eemnes/Laren, met koffie/thee wat lekkers erbij en een Lunch, dus nog één keer even snoepen.

Maar dan hebben we het wel even gehad, wat het eten betreft.


Wat de val betreft, mijn rug voel ik nu wel, al is het niet hinderlijk, op mijn voet heb ik een bloeduitstorting en misschien ben ik morgenochtend nog wel wat stijver dan nu, nou ja, ik zie wel,

Het had veel erger kunnen aflopen, we hebben de revue een paar keer laten passeren vandaag, juist nu Corrie mijn hulp nodig heeft, zo vlak voor de heupoperatie, maar ik heb vast een engeltje op mijn schouder gehad.
Het moet ook wel eens meezitten.
Lampje
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 01-11-2017 15:37

Bericht door Lampje » 02-01-2018 17:47

Van mij ook allemaal de beste wensen.

Voor Dewida en Klaver mede voor het afvallen :lol:
Hoef ik lekker niet.
Voor Wim de wens niet meer te vallen dit jaar, en snelle verdwijning van de pijntjes.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.
Plaats reactie